Sopimuskauden aikana

Voiko auton lunastaa, vaihtaa tai myydä kesken sopimuskauden?

Veho GO on osamaksupohjainen sopimus, joka sisältää kaikki normaalin osamaksusopimuksen oikeudet ja joustaa tilanteesi mukaan. Mikäli elämäntilanteesi tai ajotapasi muuttuu, autamme mielellämme sopimusmuutosten kanssa. Sopimuskauden aikana voit:

  • Muuttaa ajokilometrejä
  • Muuttaa maksusuunnitelmaasi
  • Lunastaa auton itsellesi

Kaikkien haluamiesi toimenpiteiden osalta voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, joka neuvoo sinua tarpeidesi mukaan.

 

Saako joku muu ajaa tilaamaani autoa?

Kyllä saa. Vuosidiileissä paketissa autoa saa ajaa useampi henkilö, eikä lisäkuljettajista tarvitse erikseen ilmoittaa.

 

Mitä jos ajan autollani enemmän kuin sopimuksessa määritellyt ajokilometrit?

Jos varhaisessa vaiheessa huomaat ajavasi enemmän kuin sopimusaikasi ajokilometrit, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Laskemme sinulle uuden kokonaiskilometrien mukaisen kuukausierän ja uuden taatun arvon sopimuksen loppuun. Muussa tapauksessa sopimuksen hyvityshintatakuu raukeaa ja huollot siirtyvät sinun maksettavaksi.

 

Miten menettelen autoni huoltojen kanssa?

Voit varata autollesi määräaikaishuollot normaalisti autokohtaisen huolto-ohjelman mukaisesti. Mainitsethan huoltoa varatessasi, että sinulla on Veho GO -sopimus. Huolto-ohjelman ulkopuoliset korjaustoimenpiteet, käyttövirheestä tai ulkoisesta vauriosta johtuvat korjaukset eivät kuulu Veho GO -sopimuksen piiriin. Mikäli Veho GO -tasosi on Premium, huomioithan, että sinun tulee varmistaa etukäteen auton pesun ja sijaisauton saatavuus huollon ajaksi merkkihuollostasi. Katso tämän kysymysosion lopusta mitä Veho GO –sopimuksen piiriin ei kuulu.

 

Miten renkaiden kausivaihto ja -säiltytys tapahtuu käytännössä?

Jos Veho GO -tasosi on Premium, varaa renkaiden kausivaihto suoraan Veholta.

 

Sisältyykö huoltoon kuluneiden renkaiden vaihto uusiin?

Sopimukseen ei sisälly kuluneiden renkaiden vaihtoa uusiin, koska sopimuksen maksimikilometrien (2 vuodelle 45 000 km/vuosi ja 3 vuodelle 30 000 km/vuosi) perusteella, tähän ei pitäisi olla tarvetta.

 

Mitä jos minulle tulee maksuvaikeuksia?

Mikäli elämäntilanteesi muuttuu tai joudut maksuvaikeuksiin, ole yhteydessä rahoituskumppanimme Santanderin asiakaspalveluun, jotta voimme yhdessä etsiä tilanteeseesi sopivan ratkaisun. Veho GO on normaali osamaksutuote ja sopimuksen voi mm. siirtää kolmannen henkilön nimiin kuitenkin noudattaen luotonantokriteerejä. Jos tunnet tarvitsevasi yleisesti apua taloutesi tasapainottamiseen tai velkaneuvontaan, saat tietoa esimerkiksi Kuluttajaviraston sivuilta.

Asiakaspalvelu
Ma-Pe klo 9.00-16.00
Puh 09-8564 5111
Fax 0207 818 821
allinone@santanderconsumer.fi